Greys

Jag sitter och väljer vilka bilder som eventuellt ska framkallas från resan. Samtidigt står tv:n på och nyss reagerade jag lite över att det var en röst som lät väldigt bekant. Jag tittade upp och fick se reklam för greys. Jag har sett glimtar tidigare också men inte riktigt så mycket så jag har fått minsta lilla begrepp eller sammanhang men här var jag så seg så jag hann se lite mer än vad jag ville. Iof inte något livsavgörande och superstort, men ändå... Jag vill nästan inte se vidare för alla jag har hört prata om de nya avsnitten är djupt besvikna eller väldigt irriterade men jag kommer nog göra det ändå och nu har jag verkligen låga förväntningar så då kanske det inte blir så jobbigt.

Aja strunt samma, det blir nog bra hur som helst. Nu ska jag åka till centrum och handla lite. Ikväll blir det fisk och imorgon grillat kött, dåliga förväntningar på den grillmiddagen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0