Vinst idag igen

Jag var trött och seg när jag kom hem och höll nästan på att somna före åtta men jag tänkte att det var bättre att va vaken ett litet tag till. Men nu ångrar jag mig eftersom jag blev pigg och inte kunnat somna, istället fastnade jag i en dålig film vilket kommer innebära att jag är lika trött imorgon som jag var innan höstlovet. Inte bra!

Det som däremot var bra var att vi äntligen vann en match. Tyvärr med minsta möjliga marginal och efter en väldigt blandad match mer katastrofalt än bra skulle jag vilja säga men det finns säkert många som är mer positiva än jag, som vanligt. Jag är ganska nöjd med min insats, några missar men jag smällde på lite bättre i försvar än jag brukar och satte båda mina skott från niometer (visserligen inte så bra avslut men det blev ju mål iaf).

Nu har jag förflyttat mig till sängen och hoppas att jag ska kunna somna snart, vi får väl se hur det går med det :-)


Kommentarer
Postat av: Magnus

Kul att ni vann, grattis!

2012-11-05 @ 16:13:53
Postat av: Disa

ojojoj finns ju hur mycket som helst å förbättra, men va fan vi vann äntligen!! :D

2012-11-05 @ 16:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0