Sämst

var jag idag när det gällde att skjuta! Mycket annat gick tokfel också och det är så irriterande. Hatar såna träningar när man bara går och räknar ner minuterna.

Tydligen är det rätt ont om folk i helgen. Jag vet inte riktigt hur det blir med mig. Jag hade tänkt coacha killarna istället men jag behövs nog mer som spelare än som tränare.

För tillfället känner jag mig ovanligt mycket i fas när det gäller jobbet faktiskt. Eller i alla fall när det kommer till mina arbetsuppgifter. Snart är ju terminen slut och det är en hel del jag känner att eleverna måste hinna med innan dess så på så sätt är jag inte helt i fas direkt men jag känner att jag kan hålla mig flytande utan att behöva vara på plats vid sju på morgonen och till sent på kvällen, ganska skönt om jag får vara ärlig. Det tror jag att jag ska fira genom att gå från jobbet senast tre imorgon. Fast jag har en del att fixa innan lektionerna så jag ska försöka pallra mig upp direkt när klockan ringer imorgon. Kan ju avslöja att jag inte har gjort det på sista tiden direkt. Har varit så sjukt trött när jag vaknat på morgonen och inte haft någon lust att lämna sängen alls faktiskt. Som tur är känns det ju bättre så fort jag bara vaknat till och lämnar huset tio minuter senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0