Mobillös

Jag glömde tydligen min mobil hemma idag, brukar nog nästan aldrig göra det. Inte när jag åker till jobbet iaf, kanske om jag åker iväg en stund på dagen bara. Jag är inte en person som brukar vara beroende av min mobil, jag brukar ofta missa samtal och annat för att jag inte rör den eller ser den på massa timmar.
Typiskt nog har jag saknat den och behövt den flera gånger idag. Dels borde jag verkligen fått tag på lovisa ang helgen. Dels lovade jag att ringa mamma och dels hade jag för första gången på över ett halvår lagt in ett halvt lektionspass i telefonen som jag sedan skulle få upp på activeboarden här i klassrummet. Men men, man får göra det bästa av situationen. Nu ska jag iväg på aw, trevligt ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0