Lördag

Jag njuter till fullo av dessa lugna slappa dagar. De var verkligen behövliga för innan det hann jag nästan inte stanna upp och tänka emellanåt ens och utan reflektion och andrum blir inget riktigt bra. Jag har sovit så länge jag velat och ibland lite längre. Jag har slappat och bara tagit det lugnt men jag har faktiskt också gjort en del som jag skjutit upp länge och en del andra tråkiga men behövliga saker. Jag har bland annat frostat av frysen, vi började väl tömma frysen på mat för ett halvår sedan, men nu tröttnade jag och kastade ut det lilla som var kvar och gjorde matlådor på det som gick. Jag har tvättat och rensat en del bland mina kläder. Idag ska jag förbi hos mamma och se om jag kan få henne att förstå sig på sin dator lite bättre. Hon har en massa band med videor från när vi var små som hon vill föra över så vi har dem digitalt. Hon fick det som behövs förra sommaren när hon fyllde år och har sedan dess lyckats få över typ 2-3 filmer men haft lite dåligt med tid, det tar några timmar per band. Och eftersom hon gör det så sällan hinner hon glömma bort hur man gör mellan varven. Sist lyckades jag hjälpa henne men jag måste säga att det där programmet var lite mysko och krånglade en del, vi får se om det funkar bättre idag. För nu har hon iaf tiden att göra det eftersom hon är sjukskriven minst en månad till.
Annars ska jag vika tvätt och jobba lite. Skulle vara skönt att ha lite mer luft i schemat nu än jag hade innan höstlovet. Och så ska jag se reals match såklart.

Imorgon är det match och jag är faktiskt både spelsugen och nervös inför den. Arbrå är ju typ det enda laget som har spelat lika dåligt som vi och vinner vi inte imorgon känns det som om vi aldrig kommer vinna. Nu jäklar ska vi vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0