Än så länge är de kvar

Sitter här och slösurfar och äter havregrynsgröt och ägg, stadig frukost som till och med mamma skulle bli lite stolt över :-) Och så slogs jag av en underbar känsla/tanke. Jag kom nämligen till insikt om att Özil och Higuain fortfarande är realmadrid-spelare. En förklaring krävs kanske, jag drömde inatt att båda spelarna sålts och jag blev så otroligt ledsen, nu när jag varit vaken i några timmar har jag inte tänkt på det förrän alldeles nyss när jag ganska snabbt kom på att det nog bara varit en dröm och det var just vad det var :-) Sen så betyder ju inte det att de kommer vara kvar nästa säsong men nu lever ju fortfarande hoppet.

Ikväll blir det grillmiddag här och innan det ska jag umgås lite med min familj, känns som en bra dag. Igår var jag jätteduktig. Jag hade en bra planeringsdag på jobbet och när jag gick därifrån kände jag mig bättre tillmods inför nästa år än vad jag gjort på sista tiden, inte för att jag har mått dåligt över det men jag har ju inte riktigt vetat hur tanken att det ska se ut har sett ut vilket skapar lite oro, men som sagt känns det bättre nu när man vet mer vad som gäller.
Jag kom hem vid halv sex och då gick jag raka vägen ut i garaget och rengjorde utemöbler och grillen. Jag oljade bordet och två stolar men vid det laget hade jag väl jobbat på under typ två timmar och var väldigt hungrig så jag fick avbryta och gick in och lagade mat medan jag fortsatte att städa lite inomhus. Sen kopplade jag nöjd av i soffan till arkiv X, såg faktiskt två avsnitt som jag inte sett tidigare där både Mulder och Scully var med, jag slutade titta när Mulder inte längre var kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0