100 poäng

Det är helt galet vad bra de är! Det här året har jag kollat på de flesta matcherna i den nya svarta tröjan, det har ju gått galet bra så man blir ju nästan lite vidskeplig och vågar inte annat än att sätta på den tillslut. Men inför den här matchen blev jag uppmanad att ha den vita. Och när det inte är någon mindre än ramos själv som ber om det så kan man ju inte annat än att lyda. (visserligen var det väl mest riktat till de som skulle se matchen på plats men jag valde att ta åt mig ändå). Fast jag blev lite nojjig precis innan matchen och var nära på att springa och byta men så valde jag att sitta kvar och det gick ju bra ändå. Det var tydligen inte i mitt tröjval det satt, real madrid är helt enkelt bara sjukt bra. De har spelat 38 matcher i ligan i år och slagit alla möjliga rekord, en hel del löjliga om ni frågar mig, jag förstår inte hur folk orkar hålla reda på all statistik som det faktiskt hålls reda på. Men 100 poäng av 114 möjliga är helt sjukt bra faktiskt!

Hala Madrid!


Det är nästan så att jag vill lova mig själv att ta första bästa flyg ner och vara där nästa gång det firas en liga eller cl-seger (hoppas att det blir redan nästa år). Jag ryser, gråter, skrattar och fullständigt njuter här i soffan när jag ser bilder och läser om hur de firat segern och då kan man ju bara gissa sig till hur det är att faktiskt vara på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0