Hur ska det gå

Nu är det lite mindre än två timmar kvar. Jag är såklart supernervös redan nu. Som tur är har jag inte haft så många sekunder över till attt ens inse att det är match idag. Att det är mycket på jobbet nu är en underdrivt men det gör inte så mycket när jag vet att det är påsklov om några veckor då man kan andas ikapp och sen snart sommarlov. Jag längtar på sätt och vis samtidigt är det ju himla skoj på jobbet.
Nu är jag i valet och kvalet om jag ska ta en tupplur eller inte. Jag vet ju att jag kommer bli dödstrött om ett tag, kanske vid åtta-nio. Jag har inte sovit så värst mycket på sista tiden. Inte extremt lite visserligen heller men om jag känner mitt nuvarande jag rätt så har jag svårt att hålla mig vaken till 11. Fast just nu är jag inte ett dugg trött så det gör mig tveksam om jag kommer hinna somna i tid för att orka vakna igen till matchen. Vilka jobbiga problem man kan ha. Det är ju tur att jag iaf inser själv hur larvigt det är att jag kallar det problem. Jag är faktiskt ganska duktig på att uppskatta det jag har och vara glad över allt jag fått i mitt liv, för det är otroligt mycket det vet jag och är tacksam över.

Jag hoppas verkligen på vinst idag. Går inte real vidare så kommer jag definitivt somna med en tårdränkt kudde ikväll och det vill jag inte. Nä seriöst (jag var rätt seriös, men jag kan ju låtsas att jag inte va det) så tycker jag att real har förtjänat en finalplats i cl i år. De har kämpat och kämpat och haft så fruktansvärt mycket otur de senaste åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0