Snart skinande

Igår var vi som sagt på tippen, skönt att bli av med en hel skåpbil med skräp, nu har vi mer plats för att fylla på med nytt skräp ;-) Nä fy, ska verkligen försöka bli bättre på att hålla ordning och reda och inte samla på mig för mycket av onödiga saker. Efter tippen åkte vi och storhandlade och sedan bar det iväg till dagens träningspass, klart jobbigaste hittills. Vi körde bara 2,6:an men några extra vändor i mördarbacken för att få upp pulsen ordentligt, och det lyckades. Tror att det här träningsupplägget kan bli rätt bra, men vi får nog se till att pressa oss själva så vi verkligen tar ut oss. Att det var så jobbigt igår beror nog inte bara på själva träningen för kroppen kändes fruktansvärt tung redan från start. Vi körde plankan efteråt precis som i tisdags och det som varit oförskämt enkelt då kändes fruktansvärt jobbigt igår så kroppen var nog rätt slut redan innan träningen igår. Idag kommer jag inte träna men det skulle va bra med ett pass till innan veckan är slut så vi får se om jag känner likadant imorgon (misstänker att jag då är helnöjd med tre pass).
När vi kom hem blev det film (typ tvåhundraårsmannen) rätt seg men ändå väldigt fin på sätt och vis. Lite mat och sedan röjde vi som bara den. Nu är båda garderoberna i stort sett klara, klädskåpet fyllt och garderoben i arbetsrummet mycket bättre utnyttjad. Jag har även rensat och sorterat mitt nattduksbord, badrumsmöbeln och vårt smått och gott skåp i köket där typ allt hamnar. Vi har rensat bland besticken och fyllt på med nya enhetliga och plockat lite här och var. Nu är det några saker kvar att rensa men det börjar bli riktigt bra ordning här hemma nu och det känns fantastiskt! Idag har jag städat mer på ytan för konstigt nog blir det alltid väldigt stökigt när jag städar på djupet om ni förstår vad jag menar. Jag har hunnit med två filmer också, The hunter och Children of men. Båda helt okej, den sistnämnda snäppet bättre tycker jag. Nu ska jag frossa lite framför bones, det tycker jag att jag har förtjänat :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0