Saknar real och saknar barn

Idag när jag var lite halvdeppig insåg jag verkligen hur mycket jag saknar att umgås med barn i allmänhet och mina elever i synnerhet. Man kan inte låta bli att le och må bra när man är runt energiska ungar :-)

En annan sak jag saknar är real madrid. Idag var första vänskapsmatchen och 5-1 är ju helt okej :-) Dock var ju inte mina favoriter på plats såklart. De gick ju långt i em och har inte fått tillräckligt med vila än men snart så...

Idag har jag sett den nya dokumentären (kanske från 2011?) om Michael Jacksons liv och den gjorde ju en minst sagt berörd. Sen åkte vi ner och handlade massa onyttigt och åkte hem och såg på shame, även den aningen känslosam även om det också var väldigt seg och väldigt barnförbjuden. Snart tror jag det blir en tredje film för dagen, tur att vädret är så tråkigt så jag får spendera mitt lov inomhus utan alltför dåligt samvete. Hade det varit soligt hade jag nog blivit rekordbrun det här året för jag har nästan fortfarande en del färg på kroppen och jag förstår inte hur det har gått till om jag ska vara ärlig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0