Dagarna flyter på

Jag har det allmänt bra. En väldans beslutsångest angående en sak bara. Men tids nog kommer jag kanske till klarhet där, vi får väl se...

Dagen började med allmänt soffhäng, efter lite logoquiz när kjell kom hem från jobbet förstås. Jag fattar inte hur han kan låta bli att somna på en gång när han jobbat ett nattpass helt utan att ha sovit. Efter en timme blev han lite trött och somnade då rätt snabbt iaf. Då gick jag ut och la mig i soffan istället, det blev en film i brist på annat att göra, apflickorna. Ganska konstig film som jag inte riktigt vet vad jag tycker om. Lite senare ringde anna och det hela slutade med att det blev en spontantripp till ip. Fjärde dagen i rad den här veckan :-) visserligen inte de hårdaste passen på sommaren men jag har iaf varit igång lite. Jag känner att jag borde göra ett lite mer långdistans till den här veckan. Jag funderar helt seriöst på att springa femman typ så långsamt jag bara (eller iaf inte försöka få en hyfsad tid) kan så att jag kanske får chansen att känna att det inte är superjobbigt. Vi får se om det ens blir någon träning alls till att börja med.

Igår åkte vi hem till tinna och valde att förlägga träningspasset till spåret i lindholmen istället, kul med lite variation. Det var dock inte så långt men eftersom det var så varmt och jag är i den kondition jag är så blev jag ändå supertrött. Efter det hängde vi ett tag vid hennes pool där även anna gjorde oss sällskap, och tiffany :-) Sen blev det hamburgare och tp och slutligen fotboll på tv, en väldigt mysig eftermiddag helt enkelt :-)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1068381/images/2012/dsc_0088_501191209606ee236300001d_thumb.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0