Tillbaka till vardagen

Idag har vi som sagt bara njutit av dagen. Det har blivit två djupa filmer, 50/50 och 21 grams. Båda filmerna var både jobbiga och riktigt bra. Rekomenderar båda men man kan känna sig lite melankolisk efteråt, äh alla är ju olika och man kan nog känna sig på minst tiotusen olika sätt efteråt.
Såhär dagen efter en match har jag ont i kroppen, större delen av kroppen men jag känner mig faktiskt inte överkörd av ett tåg så helt död är jag inte. Foten är ganska bra faktiskt men jag tycker inte om att jag har "vrickat" till den (visserligen superlätt) varenda träning/match sen julavslutningen. Jag börjar inse att jag börjar bli gammal och att min kropp får svårare och svårare att orka med. Borde vara snäll mot den och träna bra och strecha mycket, men det vet vi ju hur det kommer gå med...
Nä nu ska jag nog hämta jobbdatorn och slå på den första gången sedan onsdagen innan jul, det var ju nödvändigt att ta den med hem över jullovet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0