Snart så smäller det!

Sitter och väntar på hockematchen. Jag har en dålig känsla men det har jag visserligen haft hela turneringen och det brukar jag ju ha så det betyder ingenting. Men jag kommer hålla tummarna och heja som en galning för att sverige ska få guld.

Nu har jag sysselsatt mig lite med mitt Greklands-album. Jag har kommit en liten bit på väg. Jag har ett stort album och tyckte inte jag hade alls mycket bilder och tänkte att det kommer bli tokmånga sidor över, sen räknade jag lite slarvigt och tyckte att det fortfarande var helt lugnt men att det kanske kommer bli helt lagom istället för halvtomt. Har aldrig räknat så här slarvigt men det beror ju också på att jag känner att det finns marginaler. Mitt medan jag höll på så kom jag på att jag sparade kartor och lite grejer till albumet och fick leta ihjäl mig här hemma för att hitta det och när jag hittade det så bestämde jag mig för att använda två sidor till kartor. Jag har blivit mer och mer osäker på hur sidorna verkligen räcker till så jag bestämde mig för att räkna efter lite en gång till. Nu delade jag upp det i händelser och fick det till att det är mellan 22-27 sidor till som behövs och när jag räknade i albumet så fick jag veta att det är 25 sidor kvar. Kan bli ganska lagom alltså. Det hade ju inte gjort något om det funnits två sidor till men det här kommer nog gå utan problem också tror jag.

Nu får det bli hockey för hela slanten, VM-GULD VM-GULD VM-GULD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0