Gå och lägg dig!!!

Jag gör som pippi och säger till mig själv att gå och lägga mig men det funkar inte så bra. Får väl säga till riktigt på skarpen snart för sovtimmarna bara rusar iväg. Det var skönt att vara tillbaka på jobbet idag. Träffa glada och härliga kollegor och jag fick många mysiga kramar från de eleverna som jag stötte på. Imorgon är det full rulle igen med lektioner hela dagen. Kände mig iaf hyfsat förberedd när jag sprang därifrån idag. Supersnälla Lovi kommer och hämtar mig imorgon för att min cykel står kvar på skolan, vilken underbar vän! (och ja alla andra underbara vänner som också skjutsar och hämtar mig titt som tätt ni får också ta åt er!) Det var inte bara kul att vara tillbaka, även om nästan allt är roligt om man ser till mina arbetsuppgifter så finns det även en hel del frustration för att det är så mycket man vill göra, så mycket man borde göra och så mycket man måste göra men som man inte hinner med. Men men, som vanligt så kan man faktistk bara göra sitt bästa och det är ju ingen ide att anklaga sig själv när tiden inte räcker till, det tar bara ännu mer tid och energi ifrån en.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen får vi se om jag lyssnar när jag säger att jag ska gå och lägga mig. Jag är ju helt själv hemma så jag har ingen annan som kommer säga ifrån nämligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0