Snart snart

Sitter här och är aningens bitter. Såg andra halvlek av reals cl-match. De ledde med 1-0 och var väl inte direkt på topp men spelade stabilt ändå. Moskva hade typ ingenting, knappt en halvchans ens men de kämpade på och jag tror det var precis när övertidsminutrarna började ticka på som kaka som i ett lite halvt kontringsläge och jag tänkte att det nästan skulle vara lite synd om motståndarna om det skulle bli ett till mål, visserligen hade väl real haft några lägen som de borde gjort mål på men ändå inte så där otroligt superbra chanser. Det blev inte mål, vilket inte gjorde mig något alls, ända tills när det var tio sekunder kvar och moskva gjorde mål på en jäkla frispark. Det enda positiva var väl att det var wernblom som fick göra mål på sitt favoritlag i sin debut? Men nu blir det ju en jobbig väntan på returen och tänk om real inte vinner. Hemska tanke, de har ju varit så bra och förtjänar verkligen att gå långt i år.
Så nu sitter jag här och trodde att jag skulle ha packat klart och fixat allt till resan redan men har inte ens börjat och orkar typ inte ta tag i det, trots att det ju är en ganska positiv sak. Jag blev kvar på jobbet rätt länge, men det är ju sånt man får ta om man ska vara ledig i nästan två veckor. Borde väl fixa något att äta också men det har jag inte heller någon energi till.

Jag börjar fundera på att jag har ju faktiskt några, typ 3 timmar på mig imorgon och skulle ju kunna packa då, blir det stressigt har jag en timme på mig efter jobbet på torsdag också men då kanske jag måste fixa det sista på jobbet, vem vet vad för oväntat som händer de två dagarna jag har kvar. Kanske bra att iaf börja packa lite nu... Det jobbiga är att jag inte har en aning om vad jag ska ha med mig, och då menar jag verkligen ingen aning. Men jag tror iaf att jag ska packa lite sparsamt, jag vill inte ha en supertung ryggsäck att släpa på om jag får för mig att leva som backpacker ena halvan av resan. Nä nu gör sig hungern lite påmind, o visst ja. Jag tvättade ju fyra maskiner härom dagen, kanske ska ta rätt på tvätten också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0