Lite lagom irriterad

Igår höll jag på med ett inlägg som blickade tillbaka över hela året, med foton som jag gjort tidigare år. Det tog sitt lilla tag och jag gjorde några pauser när jag skulle göra annat. Då tänkte jag spara som utkast vilket jag har lyckats med tidigare. Jag hittade dock ingen sådan funktion (vilket jag såklart gjorde nu, nu blev jag ännu mer irriterad för det betyder ju att det är mitt fel :-() och lät därför datorn bara stå på och kopierade det jag gjort. När jag senare började igen ville inte bilderna laddas upp korrekt och jag fick halvt panik över att jag skulle behöva göra om allt, jag kunde ju inte heller klistra in det jag gjort för det funkar ju inte med bilderna, det är bara texten som finns kvar men till min stora lättnad började det plötsligt fungera att infoga bilder igen så jag fortsatte med inlägget. Ända tills det bara var december kvar och de sista bilderna som jag hade på minneskortet i kameran och inte på datorn så där stannade jag. Och nu när jag plockade upp datorn igen stod det "vi är ledsna men firefox har kraschat". När internetfönstret slutligen öppnades igen så loggade jag in och gladde mig åt att se att inlägget var kvar men blev snart nedstämd igen för det var bara januari och februari kvar. :-(
 
Nu ska jag åka till ikea men vi får se om jag får ny energi till det där inlägget någon annan gång. Ikväll är det träning men jag vet inte om jag ska gå. Jag har ont i halsen och snorar. Jag har haft väldigt ont i halsen och ibland nästan tappat rösten till och från i fredags kväll (direkt när man slappnar av såklart). Nu känns det som om det sakta är på väg åt rätt håll. Ska fundera lite till på saken, vet inte om vi har någon tränare heller för vad jag förstod kunde inte tränarna men spelarna insisterade på att vi skulle ha träning ändå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0