OS-Guld

Härligt med en guldmedalj och marginaler på rätt sida. Jag har inte sett racet för jag valde att istället följa handbollen och sedan ridningen varvat med maraton idag. Handbollen såg ju till en början ganska bra ut, helt plötsligt började ju svenskorna spela rolig anfallshandboll även om jag då tycker försvaret i inledningen var klart lidande av det. Synd för dem att de får åka hem helt tomhänta, det svider nog en del. Jag tycker inte det har gjort ett bra mästerskap och det är många punkter som skulle kunna genomförts bättre men jag tycker inte heller de har varit helt katastrofalt dåliga faktiskt. De har inte fått det att stämma helt och hållet men de har inte haft tur eller flyt någonstans och det har heller inte varit superstora marginaler till att få med sig några poäng. Hoppas de får ny energi och kraft och kämpar vidare mot nya framgångar.

Ridningen gick ju riktigt bra och det ser lovande ut för fortsättningen. Kul för Lisen och Matrix att de gjorde en bra insats idag efter gårdagens fall.

Min insats idag har varit helt okej. Jag tränade, lagade pannkaka, har sett på os och utöver det även läst lite kurslitteratur så jag känner att jag hunnit med en hel del bra saker idag. Får se vad resten av dagen har att erbjuda :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0