OS-FINAL

Helt galet, verkligen helt galet. Det trodde jag aldrig, jag hade kunnat sätta nästan vad som helst på att de inte skulle ta sig till final inför den här turneringen. Sen så har de spelat klart över förväntan de flesta matcherna och de har haft en hel del flyt och så måste jag faktiskt säga att det känns som om några andra lag har underpresterat lite ibland. Men jag vill inte ta ifrån dem något alls egentligen för det är en sån enorm prestation och så fantastiskt att jag bara tänker njuta av det. Tyvärr kommer jag troligtvis inte se finalen och det känns ju helt förj-ligt men men är så glad att de är där och att de kommer vinna medalj. Unnar verkligen slitvargarna källman och andersson mfl som varit med så länge utan någon större landslagsframgång.

Så underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0