Guld!!!

Real madrid är bäst, ingen protest! Det är ju faktiskt extra skönt när det är barca de knäpper på näsan :-)

Nu ska jag sova och imorgon ska jag vakna pigg, frisk och glad :-)

På sista lektionen märkte jag att jag fick svårt att prata med eleverna, på mötena efter skoltid frös jag och svettades av och till och ju längre tid som gått ju mer har det kliat i hals och näsa och ju ondare har det gjort. Jag ska inte känna efter förrän i helgen då jag faktiskt har den sista lediga helgen på hela höstterminen, eller höstlovsveckan kan faktiskt va ledig också men det är jag inre helt säker på.

Men just nu spelar inget någon roll för nu firar jag i kropp och själ med alla madridare :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0