Ny färg

Jaha ni som har tyckt att det varit jobbigt att läsa blått på svart får väl trycka på f5 om ni inte redan ser den vita texten. Tänkte i ungefär en sekund att det skulle va lite kul att ändra designen på bloggen, kanske en ny header eller så men jag är så himla dålig på det och bloggen har jag ju bara för att jag tycker om att skriva och att det är skönt att skriva av sig ibland så jag glömde den där tanken rätt fort måste jag säga. Dessutom är det en tidsfaktor, det skulle ta flera timmar och jag känner att jag inte riktigt har den tiden för tillfället. Nu är det jobb och handboll som gäller, sen har jag ungefär tio vakna timmar utöver det varje vecka och de har jag ingen lust att lägga på bloggens utseende faktiskt :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0