Mindre än två timmar kvar

Vad var det som hände? Från att ha spelat som gudar och krossat allt motstånd till att spela som medelmåttor och tappa poäng efter poäng. Nu hoppas jag verkligen att real har hittat formen igen och jag har bestämt mig för att min svarta match-tröja ska hjälpa dem på traven ikväll, och skulle det visa sig fungera vet vi ju att jag kommer behöva ha den  hela säsongen ut.
Det är mycket matcher just nu och det är såklart väldans kul men samtidigt är det lite irriterande att det är så just när real har sin svacka.

Imorgon har vi match, lite taggad är jag men det är mest jobbigt att jag missar P97:s seriepremiär faktiskt. Skulle så gärna vilja se den, hoppas på vinst iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0