Lite hungrig faktiskt

Idag har jag nästan inte klivit ur soffan, det har varit underbart skönt att bara kunna slappa. Men jag borde kanske ha lagat mat iaf. När jag vaknade vid åtta i morse var jag lite hungrig och någon timme senare åt jag några digestivkex med ost på. Några timmar senare åt jag en halv vattenmelon och sen dess har jag inte ätit något alls. Kanske börjar bli dax nu, är faktiskt lite hungrig men kan inte riktigt bestämma mig om jag bara ska poppa popcorn eller om jag ska laga en ordentlig middag. Undra när jag ska växa upp och skönta om mitt hushåll och mig själv ordentligt? imorgon kanske jag ska börja med att städa och göra en ordentlig frukost, ja varför inte vi får väl se hur det går med det. Just nu saknar jag den här personen väldigt mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0