Jaha det är visst seriepremiär

En stor del av mig tycker att det ska bli rätt roligt, nu när jag tänker på det lite mer bestämt så märker jag att en viss del av mig tycker att det är pirrigt, men bara en viss del faktiskt och jag har som sagt inte märkt det alls förrän nu. Jag tror det kan vara bra för mina nerver att jag är tränare och en mycket upptagen lärare för tillfället. Mitt eget spelande får liksom mycket mindre utrymme. Det är ju självklart viktigt för mig fortfarande och även om det inte blir mindre viktigt så är det många andra saker som tar större plats i mina tankar så rent procentuellt minskar det.
Det är lite mer än en timme till samling och det får mig också att inse att jag har rätt bråttom... Sen är det alltså Vassunda borta som gäller, vi förlorade båda matcherna mot dem förra året och jag hoppas vi kan ta revansch idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0