Jag vill inte gå och lägga mig

Egentligen finns det miljoner saker jag borde göra, och den viktigaste av alla är väl att jag borde gå och lägga mig (efter duschen dårå) så jag får min välbehövliga skönhetssömn men det vill jag verkligen inte. Jag vill äta, jag vill spela, jag vill slappa framför tvn, jag vill surfa och tusen andra saker.

Idag har jag varit på lite halvdåligt humör. Det brukar bli så när real spelar dåligt och förlorar. Jag har sett dem spela sämre och jag har varit med om klart jobbigare förluster men det är ändå surt, riktigt riktigt surt. Jag hoppas verkligen att det bara var något tillfälligt. Det är klart att det inte är helt lätt att spela med en man kort i över en halvlek men de spelade inte särskilt bra innan och de spelade inte särskilt bra efter utvisningen. Jag blir mest av allt irriterad på dimaria att han ska hålla på med all teater. Jag skäms över hans beteende, han platsar faktiskt i barcelonas lag, kanske inte riktigt i närheten av alves, men ändå på rätt god väg. Usch och fy han drar vanära och skam över den vackra vita tröjan.

Idag har jag hunnit bli riktigt riktigt sugen på en thailandsresa 2012. Jag trodde att det var uteslutet med semester på skoldagar, jag menar jag har ju typ 12 veckors semester sammanlagt med alla loven och då trodde jag att man helt enkelt inte fick ta någon annan semester. Men jag frågade min arbetslagsledare idag och enligt henne skulle det inte vara några som helst problem bortsett från att det är rätt kostsamt för mig som isf tar tjänsteledigt, men det rör sig bara om fyra dagar, och en av dessa sa hon att jag kunde få kompa bort om jag gör en uppgift på förhand (soft!). Det som är surt är att jag missar matcher isf, men alla andra i laget kan ju tydligen prioritera bort matcher så då kan väl jag det med... Aja vi får väl se om vi hittar någon prisvärd resa och om alla kan få semester. Det är Kjell och hans kompis som ska firas att de blir klara med sin vidareutbildning. Riktigt skönt skulle det vara iaf, att få komma iväg lite i slutet av den långa vintern. Men men vi får se, än så länge är det bara drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0