Helg

Känns nästan lite overkligt att jag är ledig imorgon, att jag får sova hur länge som helst och inte har något som helst inbokat varken imorgon eller i övermorgon. Å det känns väldigt skönt vill jag lova! Det känns som om jag kommer slappa bort hela helgen vilket skulle kunna vara väldigt skönt men samtidigt känns det som ett sånt oerhört slöseri med värdefull tid. Det är så synd att Kjell är i Danmark just den här helgen, för det är inte många helger framöver som jag kommer vara helledig. Inte många alls faktiskt. Och förmodligen är det ingen av dem som han är ledig också. Men men det kommer vara ett fördjävligt år på många sätt där vi verkligen kommer ha fullt upp hela tiden och knappt kommer kunna träffas alls. Men överlever vi det här året så kommer vi överleva allt kan det kännas som och dessutom tror jag även året kommer bära på mycket lycka och spännande saker också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0