Borde verkligen

gå och lägga mig på studs. Men det vill jag inte riktigt. Real vann, med 1-0 när hände det senast? Att de bara gjorde 1 mål alltså, nä nu ska jag inte vara sån. Det viktigaste var ju att de vann. Jag blev lite orolig när Marcelo åkte ut, och det var ju lite onödigt jobbigt egentligen till sista minuten. Känns som om real kunde/borde ha avgjort lite tidigare men nu räckte det här ju iaf. Lass fick komma in en stund och jag har saknat att se honom springa insåg jag, han gjorde det bra (även om jag kan förstå att han inte riktigt platsar i laget). Higuain fick också komma in, han gjorde det dock inte så superbra, det var ju synd.

Imorgon är det jobb 7.30-16.30, bara åtta och en halvtimme, om man räknar bort min halvtimmesrast som jag inte har tagit en enda dag sen jag började. Sen är det handboll, först P97 och sen egen träning. Ser fram emot killarnas mest faktiskt. De sista träningarna har vi varit rätt många, vilket har varit jättekul men jag märker också att jag är rätt ovan vid det. När jag tränade F96 var de väl iof en relativt stor träningsgrupp men det känns inte som om de var riktigt så många som vi varit nu på träningarna, typ 15 men det är ju som sagt väldigt kul.

Hoppas vi blir några fler imorgon på damträningen än vi var i tisdags. Då var vi väl åtta stycken, vilket jag tyckte var riktigt oinspirerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0