vad hände med dagen?

Timmarna har bara flugit förbi, jag har ju varit uppe i åtta timmar men det känns som två. Jag hade tänkt att åka och se på frösundas final men nu börjar klockan verkligen bli mycket. Kjell lät inte jättesugen eftersom han ska iväg och jobba sen men jag kanske lyckas få med honom ändå. Problemet är det här med middag. Deras match börjar fem och lär väl hålla på till sju och efter det hinner vi inte laga och äta middag. Så nu lutar det åt att jag lagar mat nu och så kanske jag hinner se andra halvlek. Vi får se, just nu tinas köttfärsen iaf, jag ska för första gången i mitt liv göra pannbiffar, självklart enligt mammas recept och självklart kommer jag bli missnöjd eftersom det inte kommer smaka som mammas pannbiffar. Men hon sa att de första trettio gångerna hon gjorde så blev det misslyckat men pappa åt dem ändå med god min, vi får väl se om Kjell lyckas med det.

Ikväll är det cirkelträning och för första gången den här säsongen övervägde jag faktiskt att gå i några sekunder, men den tanken släppte jag rätt snabbt. Jag befarar att det inte är många av "våra" spelare som kommer ikväll eftersom det är höstlov och det var många igår som sa att de inte kunde. Dessutom var det ju träning med P98 i fredags och eftersom vi har träningar torsdagar och måndagar och det var match igår så blir det ju fem dagar i rad och det kan jag förstå om vissa tycker är lite mycket. Nu var ju visserligen inte alla på träningen i fredags så man kan tycka att de som missade den iaf pallrar sig ner ikväll.

Nä nu ska här lagas mat!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Det kom tre killar och de kämpade på bra!

2011-10-31 @ 12:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0