Sovdags?

Tog en powernap efter maten och det straffar sig rejält nu när jag är klarvaken, eller snarare imorgon när jag kommer vara helt död förmodligen. Imorgon är det jobb och handboll för hela slanten. Denna vecka är det träning för både p97 och 98 och det tycker jag är svårast att planera, det är svårt att veta hur många som kommer på träningen och det är svårt att veta vilken nivå man kan lägga sig på eftersom jag inte känner till p98 speciellt bra. Dessutom har vi ju sagt att alla som vill gärna får komma redan halv fem istället för fem och då blir det lite komplicerat att planera första halvtimmen. För om några kommer till fem är det ju bra om de har uppvärmningsmöjligheter och inte kommer in i hetluften på en gång. Men men, jag hoppas att vi blir lagom många för att spela rätt mycket imorgon och jag funderar på om jag inte ska dela upp lagen utifrån ålder, hittills har jag blandat på träningarna men jag vill att vårt lag ska ha chansen att spela ihop sig så bra som möjligt inför den viktiga matchen i helgen. Aja, nu måste jag gå och lägga mig. Undra hur jag ska lyckas somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0