Snart middag

Hos min mamma. Helena kommer vilket blir kul för det var ett tag sen jag träffade henne, tyvärr blir det mindre god mat då också :-( Borde verkligen hoppa in i duschen innan vi åker, det skulle vara det första vettiga jag skulle gjort idag isf. Jag har legat/suttit i soffan hela dagen och spelat Pharao på datorn, jag har ätit resterna av en kladdkaka (till frukost och lunch), ja det var nog det hela... Värdelöst men så underbart också på samma gång. Jag är värd lite slappa dagar tycker jag eftersom det har varit rätt mycket på sistonde. Visserligen borde jag kanske ha förberett massor inför veckan men det har jag verkligen inte orkat med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0