Sådärja

Nu har jag halvt panik för att lovet snart är slut! Nej då inte riktigt så farligt faktist. Men jag kan ju säga att jag inte är särskilt sugen på att åka hemmifrån och träna. Fast det är nog bra att komma ut och få lite frisk luft och fart på benen. Jag har inte gjort så värst mycket nyttigt men jag har faktiskt påbörjat att sortera en hel del papper från min tid på lärarhögskolan och det är ju något som jag har skjutit upp i flera år så det känns bra. Skulle vara bra om jag inte bara påbörjade det här utan faktiskt fortsätter med det så det blir klart.
Idag gjorde jag faktiskt ett ärligt försök att anmäla mig till den där datakursen vilket tyvärr inte gick alls. Jag vet visserligen vad jag ska göra och har faktiskt påbörjat textdokumentet som ska skrivas men jag måste få inloggningsuppgifter och kopplas till en examinator som kan godkänna mina uppgifter men det löser sig säkert. Nu ska jag titta lite mer på bilderna från Grekland och göra lite småsaker innan det är dags att bege mig ner till hallen. Jag måste nog dock planera en träning, jag har en planering klar redan man den kräver i stort sett att vår målvakt kommer och jag känner att det inte är helt säkert eftersom det är lov och jag vet att han ska vara bortrest nästa vecka, vilket säkert betyder att de typ redan har åkt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0