Fotografier

Idag har jag städat lite på mina externa hårddiskar. Jag har två stycken egna, en på 500GB och en på 1000GB. Jag måste erkänna att jag är rätt sugen på att köpa en till, trots att Kjell har typ tre stycken och vi har tre datorer som är fullproppade med filmer, serier och fotografier.
Jag har iaf kollat så att alla mina fotografier ligger på båda i städade och lättorienterade mappar. Och så har jag delat upp så att jag har filmer på den ena och serier på den andra för den ena hårddisken började bli lite full. Jag började med detta bara för att jag tänkte föra över killarnas match till en hårddisk.
Ska passa på att börja titta igenom och välja bilder till några olika projekt jag har framför mig. Det är underbart att ha en helledig dag :-)
Eventuellt blir det ett till besök på IKEA idag för det skulle vara najs att ha de möbler vi planerar att köpa nästa vecka när höstlovet börjar för lite tid över kommer jag få att organisera här hemma hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0