Dags att packa?!

Vad ska man ha med sig egentligen. Borde ju inte vara så himla mycket. Jag vaknade faktiskt tjugo över sex och var ganska pigg. Hade ställt klockan på halv sju så jag gick faktiskt upp och då fick jag ju lite överdrivet mycket tid över. Jag har hunnit äta frukost, som jag stolt kan meddela att jag har gjort 4/6 dagar den här veckan, bättre än mitt normala 0-1/7. Dessutom lär jag göra det imorgon igen. Har dock inte märkt någon större skillnad, men det är väl sånt man inte riktigt märker kanske. Å så har jag surfat runt en del på nätet och nu är det en kvart kvar och jag börjar fundera på att slänga ner lite saker i en väska, skulle det inte vara för att jag vill ha med mig eget lakan och kudde skulle jag nog bara behöva ryggsäcken, men nu känns det som om jag behöver trunken, å då vill man ju ha ryggsäcken också så man slipper släpa på den stora väskan hela dagarna. Så får det nog bli :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0