775 bilder kvar

Nu har jag gått igenom alla bilder en gång, å rensat bort ungefär 1300 stycken. Det var det lätta, att ta bort alla fula bilder och alla tråkiga bilder, men ändå tog det rätt lång tid. Nu är det som är kvar att rensa bort de bilderna som man ändå tycker om och som är ganska fina. Kan tänka mig att det slutar med ungefär tre- eller fyrahundra bilder kvar i slutändan. Jag funderar på om jag inte ska använda mitt nyköpta album från Ikea. Det är ett stort album med vita sidor, nej jag tror inte det. Jag vill nog ha svarta sidor till grekland. Men jag är lite sugen på att ha ett stort album. Tåls att tänka lite på men jag tror inte det kommer påverka mitt val av bilder supermycket.

Det jobbigaste är när man har typ tio bilder som ser nästan likadana ut och man inte riktigt kan bestämma vilken man vill ha...


Nu har Kjell åkte och jag tror typ att klockan är mitt i natten och att det är dags att sova. Det är ju kolsvart ute, men klockan är inte ens nio. Maten blev god, fast det tog lång tid att göra, mycket längre än jag trodde att det skulle göra så när vi hade ätit klart var klockan redan halv sju och då tyckte jag inte att det var så stor ide att åka och se på fotbollen.

Nu funderar jag på om jag ska se på killarnas match från förra helgen som vi spelade in. Jag har hittills bara hunnit analysera försvaret i första halvlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0