Somnar nästan

Jag är så otroligt trött. Därför borde jag ställa mig upp och gå runt och göra något, för nu har jag suttit stilla i soffan läääänge och håller nästan på att somna. Vilket såklart skulle vara superskönt nu när jag ändå är väldigt trött, men det vill jag verkligen inte. istället vore det väldigt bra om jag somnar vid typ tio ikväll och sover ända till sex. Jag får somna tidigast nio för annars kommer jag bara vakna och inte kunna somna om och ska jag få en bra start på kommande vecka gäller det verkligen att jag får en god natts sömn inatt. Vill dock inte stå upp och röra på mig för det enda jag kommer på just nu att göra det är att städa eller träna och jag är inte sugen på varken det ena eller det andra. Visserligen skulle det ju vara bra för hushållet om jag städade men det känns ju inge kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0