Nervöööööös

Det pirrar konstant i magen och det känns som om jag ska kräkas. Sist jag var så här nervös som tränare var nog kanske i Italien? Fat jag är fortfarande inte i närheten av lika nervös som jag var för sex år sedan och elva månader sen. Då när vi kom ner till Lysekil och jag insåg att vi skulle kunna vinna mot de andra lagen. Det var i steg tre och då hade vi större chans att gå vidare än vad vi har nu. Jag har blivit i mitt huvud blivit säker på att vi vinner mot Bolton och det är ingen skön känsla eftersom den är så obekant. Tjejerna (f90) hade ungefär samma mentalitet som jag, vi trivdes som ounderdogs och spelade alltid mycket mycket bättre mot bra motstånd. Vi kunde vinna mot riktigt bra lag men nästan förlora mot dåliga, deras största fara var nästan att på förhand gå in som favoriter eller att man någonstans i det undermedvetna visste att motståndarna inte var fantastiska. Killarna däremot vet jag inte, jag får känslan av att de kan trivas med den känslan. Att nu kommer vi kunna krossa de här för vi är mycket bättre. Det är svårt att jämföra om de har spelat sämre eller bättre mot dåliga respektive bra motståndare. För de vi har mött har antingen varit katastrofalt dåliga eller otroligt bra. Det som stör mig är att jag inte riktigt vet hur jag ska lägga upp snacket inför matcherna, tur idag då att jag inte ens får chansen :-( (jäkla hk-match) Det som är självklart är att trycka på taggningen och viljan. Att alla verkligen ska kämpa till sista blodsdroppen, det stämmer ju alltid och kan väl aldrig dra ner ett lag? Men jag vet inte om man ska försöka göra motståndarna bättre i huvudet eller sämre om man ska gå in med inställningen att det här tar vi verkligen eller det här kommer bli riktigt tufft. Med tjejerna visste jag precis, eller jag trodde det iaf.
Nä det här går inte, jag måste sysselsätta mig med något och rensa huvudet. Jag kan inte ens bli nervös för min egen match, den existerar inte mer än att det är något irriterande som stör uppladdningen inför matchen. Å jag kan faktiskt inte ens bli nervös inför derbyt ikväll. Kan knappt tänka på den matchen, men den är jag rätt säker på att atletico vinner.
upp och tvätta lite kanske...

Skriver jag inte ikväll, kan ni ju vara säkra på att vi förlorade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0