Jaha en ny störtdykning i töntträsket

Jag råkade fastna på nätet, var på lite olika bloggar om real och fick mig lite härlig läsning och finfina bilder att se på. Å så var det länkat till casillas facebooksida och det kunde jag såklart inte avstå nu när jag ändå har så mycket tid. Det fanns såklart miljoner (eller iaf hundratals) underbara bilder, blir lite ledsen att jag inte är lika bra på spanska som min syster, visserligen skulle jag nog fastnat några timmar längre isf så det kanske var lika bra. Han hade ett album med bilder från olika välgörenhetssaker (finns säkert ett bättre samlingsord än så) och så fick jag syn på en bild med honom och ett barn, som såg precis ut som en inka-indian och tänkte att han kanske har varit på samma plats som jag, bläddrade vidare och fick se den här bilden:

 

Å tänkte jaha, då har jag alltså inte bara gått på en underbar plats där inkas gick för flera tusen år sedan, jag har även gått på samma mark som den här underbara personen! Jag vet att det är töntigt, jag kommer inte med några dumma bortförklaringar eller ursäkter. Jag är så här töntig helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0