Dödstrött på träningen

inte pga träningen, eller inte pga att den var tuff och jobbig iaf, möjligtvis för att det var segt och långtråkigt tempo. Men det berodde nog mer på att jag var sovtrött helt enkelt, men nu är jag pigg som en lärka såklart och inte ett dugg sugen varken på att hoppa in i duschen eller sova men man borde väl, risken finns ju att jag somnar på bion imorgon. Fast jag tror nog filmen kommer vara helt okej så jag borde nog kunna hålla mig vaken även om jag inte sover så många timmar ikväll.

Handbollen gjorde mig inte ett dugg glad idag, eller killträningen tycker jag gjorde det. Jag tycker om laget faktiskt och bli oftast på bättre humör när jag träffar dem. Dessutom tycker jag det var bra fart på deras fötter idag så det kändes kul inför sm. De var dock bara nio utespelare så jag fick rycka in som spelare för första gången. Jag uppskattade att spela med dem på isbana bra mycket mer än att spela på min egen träning, lite deprimerande men tyvärr sant. När det gäller sm i helgen känns det faktiskt som om vi har en bra chans att gå vidare, fast troligen kommer vi ju inte göra det, men det skulle vara väldans roligt att göra det iaf. Det känns däremot väldigt tråkigt att vi själva måste spela istället för att kunna fokusera på killarnas match på lördagen. Det är troligtvis den mest avgörande matchen för oss och vi kommer hinna va med killarna typ tio minuter innan match, blä! Dessutom är det riktigt dåligt med uppvärmningstid på plan för alla lag hela helgen. Tydligen måste det väl vara så eftersom det är både pojk och flick SM men jag tycker ändå det är dåligt, framförallt eftersom vi har så fruktansvärt dåligt med uppvärmningsplats på sidan av planen. Kanske borde alla gästande lag varnas om detta.

Nu ska jag bjuda på ett lag som verkligen får mig på bra humör, och som dessutom är riktigt bra. Typ bäst faktiskt!

Den första bilden tänker jag dela med mig för att jag hoppas att alla som ser den ser vem det är på bilden, eller snarare vems rumpa. För direkt när jag såg den så tänkte jag på en person och det visade sig att jag hade rätt, vilket jag inte direkt blir stolt över utan snarare lite skrämd av. Så snälla säg att det är uppenbart och inte alls konstigt att jag träffade rätt.


Den andra bilden måste jag bara visa för att den är på den absolut vackraste fotbollssspelaren i världen. Nu blev jag tveksam för på sätt och vis är ju raul världens absolut vackraste fotbollsspelare. För mig är ordet vacker något som handlar om utseende till viss del men i ännu större del har det med personlighet och utstrålning att göra. Å självklart kan ju inte jag bedömma om kända fotbollsspelare är vackra i min benämning för jag känner dem inte och vet inte egentligen hur de är som personer, men samtidigt så känner man någonsin någon och jag påstår inte att jag har rätt utan bara att det är det intrycket jag har fått hittills genom tvrutan och artiklar osv.

Så vacker!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag gillar inte att jag typ har blivit lika beroende som dig (okej nu ljög jag) men typ nästan av det där dumma laget ;)Men jag kan faktiskt inte säga vem rumpa det är... Alonso kanske ?

2011-11-24 @ 22:49:02
Postat av: Tinna

DEt va jag innan också. missade ett N pga din jävla vita text jag blir galenen,,,,,afjakfhskjhgs Nu fick jag en stark känsla av Özil.. är det han ? Svara nu nu nu*!1

2011-11-24 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0