Typiskt

Att när barcelona förlorar då gör real det också... Jag såg inte matchen, men jag är glad att ramos gjorde mål :-)
Istället för att se matchen så hade vi en mysig grillmiddag med härliga vänner istället. Den här helgen har verkligen gått fort. I fredags efter jobbet åkte jag in och träffade kjell i stan. Vi gick en promenad med kungsträdgården i siktet. Jag har aldrig varit där när körsbärsträden har blommat förrut och hade ganska höga förväntningar kan jag säga. Det var vackert men så himla speciellt tycker jag inte det var. Vi kom visserligen dit rätt sent och solen lös endast på några av träden. Det var ändå helt klart värt besväret iaf och en riktigt mysig fredagkväll.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för din fina kommentar =) du kan följa min blogg på bloglovin: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2508403/berovad-frihet/follow



Kramar



Jessica

2011-05-01 @ 18:27:57
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/
Postat av: K Thomasson

Såg dig i kungsträdgården, tyckte du var väldigt vacker.. blev lite förvånad över att se dig igen såhär, men hur som helst, nu har du en hemlig beundrare också.. njuter av dina bilder och tanken av att kanske få se dig igen snart. Kram

2011-05-05 @ 03:41:13
Postat av: Katarina

Tack så mycket! Vet inte om du läser det här och ärligt talat tycker jag att det du skriver är lite för osannolikt för att vara sant (framförallt då jag typ har 10 besökare max på min blogg per dag) så jag funderar på om det hela är ett skämt men det känns inte heller troligt. så jag väljer att tro att jag har en hemlig beundrare för det var smickrande tycker jag. Tack för att du förgyllde min dag :-)

2011-05-05 @ 22:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0