Sjukling

Igår vaknade jag och mådde ganska illa, jag hade öppning och hade därför ingen tanke på att stanna hemma. Så jag cyklade iväg till jobbet men illamåendet blev bara värre och värre. Efter två timmar på jobbet gav jag upp och Kjell kom och hämtade mig. Sen sov jag, vaknade och mådde illa, sov vaknade och mådde illa osv i flera timmar. Vid etttiden tog jag tempen och det visade sig att jag hade feber också. Tanken var ju att jag skulle hålla i P97s träning men framåt tvåtiden gav jag upp dessa tankar och började höra mig för om någon annan kunde. Det slutade med att supersnälla underbara Anna åkte dit :-) Ju längre dagen gick ju mer släppte illamåendet, för att då och då komma tillbaka i jobbiga vågor bara men ju längre dagen gick ju värre mådde jag av febern. Jag låg helt utslagen hela dagen och hade inte energi för något alls. När anna kom hem från träningen så orkade jag iaf hålla mig vaken nog för att titta på lite greys. Nu efter att även ha sovit hela natten så mår jag mycket bättre. Jag har ont typ överallt och jag är inte riktigt nere på min normala temp men jag mår inte illa och jag har helt plötsligt energi igen, inte så att det sprudlar men tillräckligt för att blogga och surfa :-)
Det var faktiskt länge sedan jag mådde så dåligt som jag gjorde igår, kommer inte ens ihåg senast faktiskt. Jag hade en dag i höstas då jag var magsjuk och mådde nog ungefär lika illa då som igår men igår hade jag dessutom den där febern och totala kraftlösheten, det kan jag inte minnas att jag haft tidigare typ. Aja nu mår jag bättre iaf, fast jag har ont överallt efter att ha legat i sängen och soffan hela dagen igår. Å så är jag lite ledsen över att jag inte gick över 10000 steg igår :-( men men det får väl vara en godkänd anledning, frågan är hur det blir idag för jag tror inte att jag borde träna kanske och om jag inte gör det kommer det vara väldigt svårt att komma upp i dem stegen för mig. Får väl ge mig ut på en promenad kanske men då kommer jag ändå knappast upp i mer än 5000 steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0