Ledsen Lovi men kommer inte ihåg vad det skulle heta...

Visst var det väl ngt om en ficka eller? Jag har verkligen värdelöst minne...

Äntligen fredag, jag tycker veckorna går fort och det gjorde den här med men av någon anledning har jag haft lite mer olust att gå till jobbet på mornarna den här veckan eller framförallt på kvällen innan så har det känts tråkigt. Fast egentligen är det inte så att jag inte vill till jobbet utan snarare att jag vill vara hemma och vara ledig, annars skulle det varit jobbigt. Att jag jobbade tolv timmar på torsdagen och tio timmar utan rast idag gjorde säkert att jag längtade lite extra till helgen dessutom.

Eftersom jag stängde missade jag de två första perioderna av Sveriges match men vi hann hem med pizzan i handen lagom till den tredje. Å det var ritkigt kul att se Sverige, flera av spelarna kände jag ju igen sen jvm de senaste åren och jag tycker ju mårts verkar vara en superbra tränare så jag är riktigt glad att de gått till final :-)

Nu ska jag städa lite innan det blir movietime här, Kjell sitter och pluggar som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0