Läggdags?!

Jag tycker verkligen hur bra som helst om mitt jobb men ändå är det aldrig riktigt kul att gå och lägga sig på söndagkvällar för då vet man att helgen är slut :-( De senaste veckorna har jag faktiskt haft lite extra mycket söndagsångest vilket inte är kul. Det beror nog inte på jobbet eller något som händer där utan snarare bara att jag är inne i en väldigt lat och seg period. Jag skulle vilja ha ett långt sommarlov, eller egentligen ännu hellre så skulle jag vilja jobba fyra dagar i veckan, det skulle ju vara guld. Men jag klagar absolut inte för som sagt trivs jag oerhört bra med mitt jobb och ser många fördelar med att gå dit. Barnen är ju självklart den främsta, saknar dem faktiskt en hel del efter en helg :-)

Nu ska jag plocka iordning lite och sedan lägga mig och läsa en Harry Bosch bok (michael connelly), najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0