Kul

Att jag kommer vara dödstrött imorgon! Jag är iaf pigg som en lärka nu, det brukar ju ofta bli så när träningen slutar vid tio, jag segar kvar och snackar skit med härliga människor och fortsätter med det hemma med sambon som inte kommer vara sambo med oss så länge till och det dröjder till klockan närmar sig tolv och jag precis kommer ur duschen och då inser att jag nog faktistk måste äta något för jag har ju bara ätit hundra kakor och ett äpple sen den ovanligt lilla lunchen jag åt vid halv tolv idag.

Dagen idag då. Stressig och rolig och tråkig och jobbig och allt möjligt.
Jag var med om min första anställningsintervju när jag inte satt där som sökande, det var intressant och ganska roligt, kände mig ganska professionell och vuxen efteråt.
Jag var med på mitt sista styrelsemöte idag, vilket faktiskt kändes superskönt. Det har varit kul och lärorikt och jag är väldigt glad att jag har varit med i styrelsen men jag känner verkligen att det finns roligare saker jag kan göra för föreningen - som att träna P 97 tex. och att det är på tiden att någon annan som gör det bättre än jag kliver in. Å så insåg jag när vi satt där att jag nog har varit med i styrelsen i typ tio år, sjukt vad tiden går fort, och sjukt vad lite nytta jag gjort på de här tio åren om man ser till mitt styrelsearbete iaf...

Sedan var det träning och jag var nog inte på humör helt enkelt, allt gick pinsamt dåligt idag så det var inte toppenkul men jag är grymt taggad på match så det ska bli kul att spela påtorsdag. Om man bortser från att vi kommer få ordentligt med stryk såklart, det kan ju bli mindre kul. Lidingö är väl några klasser bättre än oss normalt (å då var jag faktiskt snäll mot oss i den bedömningen för ovanlighetens skull), å vi kommer nog inte direkt ställa upp med bästa laget så det här kan ju bli intressant...

Sjukt spelsugen, å det vore kanon om vi fick till en kväll nu i helgen. Jag har monopolabstinens och det var ju stört länge sedan vi körde MAO och MVG, å tp är ju kul, nej nu får jag lugna mig...

Borde gå och lägga mig eftersom jag brukar kunna somna rätt fort även om jag känner mig såhär pigg, jag ska bara som alfons säger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0