Kliar i fingrarna

Hemkommen från massa möten, det gick bra. Jag fick två jättefina blombuketter :-)

Idag fick jag mina foton från spanien och jag har precis suttio och sorterat dem, jag kan säga att nu kliar det ordentligt i fingrarna och jag vill egentligen inget annat än att börja med mitt album. Men ögonen går nästan i kors och det väntar en lång inspirationsdag imorgon då jag vill vara pigg och motiverad. Dock är träningen imorgonkväll inställd så jag kanska kan ha lite ork och energi imorgonkväll. Hoppas jag får ihop det, känns som om albumet är för litet och då har jag ändå varit grymt mycket bättre på att välja bort bilder tillskillnad från hur jag var förrut.

Nä nu blir det godnatt tror jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0