I mål!

Jag förde in veckans steg på tappa.se och jag har nu gått i mål. Tävlingen började den femte april och jag bestämde mig för att gå minst tiotusen steg per dag ända tills jag var i mål och det har jag lyckats med :-) om man bortser från förra fredagen och lördagen då jag låg sjuk och gick typ 1500 steg per dag.

Idag har jag gått snart 7000 och det känns rätt skönt att jag inte måste börja trampa ordentligt för att komma upp i tiotusen, ska bli skönt ockås att kunna börja cykla till jobbet igen. Fast samtidigt vill jag inte riktigt sluta med stegräknaren så jag får se hur jag gör, om jag ändå har den på mig eller så. Jag har faktiskt tränat riktigt bra under tiden jag har haft den (för att vara mig) och det vill jag ju inte sluta med. Känner att jag verkligen borde träna hårt också för att försöka ta en plats i a-laget.

Vi såg en film till middagen idag, precious. Den var väldigt bra tycker jag. Sorglig men ändå väldigt stark och bra på samma gång. Inspirerande och full av hopp samtidigt som den var hemsk och nedslående på samma gång. Nu snart blir det salt istället, lite mindre djup i den filmen kan jag tänka mig men det känns helt okej med något mer oseriöst och actionladdat nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0