Sovdags?

Det var så skönt när jag för ett litet tag sen tittade på klockan på datorn och såg att den var typ 3.30 och jag då i huvudet la till en timme men sen kom på att datorn såklart ställer om sig själv så att klockan faktiskt bara var halv fyra och inte halv fem som jag trodde.

Är superskönt också att jag inte har några måsten alls imorgon. Det här är den första handbollsfria helgen på läääänge och det är faktiskt härligt tycker jag. Helgen har faktiskt känts ganska lång mot vad den brukar kunna göra. Det enda som är lite tråkigt är att jag börjar få ont i halsen igen. I fredags var det nästan helt bra och det har varit rätt bra idag med men för några timmar sen började det klia och göra ont. Jag har inte tränat på hela veckan eftersom jag haft ont i halsen och jag såg faktiskt på sätt och vis väldigt mycket fram emot att kunna köra ett pass på min kära cross imorgon. Så halsontet får helt enkelt försvinna. Bästa medicinen är väl lite vatten och sen sömn kan jag tänka.


Nu är det 18 dagar kvar :-D    Jag längtar så otroligt mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0