sista sekunden som vanligt

Snart ska vi åka till jobbet, härligt med en tidig dag kan man tycka, men inte när man kommer på att jag inte slutar förrän åtta ikväll. Idag ska jag ha avslutning på femåringarnas storyline och hoppas de sista förberedelserna blir klara snart, de måste bli klara innan vi åker. Blir lite trött på mig själv som alltid är ute i sista sekunden. Men men lite bättre har jag nog blivit på senare år och det är ju lite av en del av mig som jag inte helt verkar vilja släppa taget om.
Igår gjorde jag iaf strutar till alla, kunde ju lätt sparat det tidskrävande jobbet till morgontimmarna idag men det gjorde jag alltså inte. Jag hade lite tid mellan jobbet och en shoppingtur med två härliga vänner och då var jag faktiskt rätt duktig och effektiv.
Shoppingturen var härlig, jag köpte en hel del smått och gott och känner mig ganska nöjd faktiskt. Det finaste jag fick med mig hem låtsas jag inte om förrän på lördag :-) och då menar jag inte det gigantiska glaset ;-)

Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

Hej! vilken fin blogg (:

Vad tycker du om mina bokeh bilder som ligger uppe på bloggen?:D

2011-03-31 @ 06:44:28
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0