Det bådar inte gott

att jag mår som jag gör idag, hur ska jag då må imorgon kan man ju undra... Inatt drömde jag rätt lite om handboll, men varje dröm var iaf en positiv dröm kan man nog säga. Det var en hel del som utspelades före matchen och då kände jag mig bara nervös men de få som var efter matchen var vi iaf vinnarna och ibland drömde jag att täby förlorat mot alfta, bla med 24-21. Jag brukar inte drömma sann-drömmar men man kan ju hoppas att just nattens drömmar var det.
Det känns tråkigt att vi inte riktigt kan ställa upp med vårt bästa lag när det är en så avgörande match imorgon, men förhoppningsvis lyckas vi kämpa till oss två poäng, tror dock inte det - försöker iaf intala mig att vi kommer förlora för då brukar det gå mycket bättre faktiskt konstigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0