Det är inte varje dag

som man får ett grattis på födelsedagen-kort från Real Madrid :-D


Just nu är det full rulle på jobbet, det är mycket som ska göras, planeras, utvärderas, utvecklas osv, å det tycker jag är roligt. Som förskolechef har jag fått en hel del ansvarsområden och det tycker jag för det mesta är en rolig och spännande utmaning, ibland kan det bli lite väl rörigt i huvudet och då kan jag tycka att det är jobbigt men överlag är jag mycket nöjd med att jag sökte och fick tjänsten.
Det finns många saker som jag längtar till och undra om det inte är därför tiden bara rinner iväg. Mest av allt längtar jag till Spanien, det ska bli så otroligt kul. Lite ledsen är jag ju att Kjell var tvungen att åka till Kalmar istället men samtidigt ska det bli kul att ha tinna för mig själv :-) Jag ska fotografera massor, jag är så nöjd med min kamera, dock så använder jag den inte superofta, fast det var ju lite så jag visste att det skulle bli. Det var ju också därför jag inte ville köpa någon dyrare kamera. Jag vill ha en kamera som är bra och som det är härligt att fota med, till alla vardagliga situationer då jag annars också skulle fota. Jag är inte den typen som går promenader eller hittar på saker bara för att fotografera utan snarare den som gillar att ta bilder på sånt som jag ändå är med om.

Jag ser även fram emot att äta grillade majskolvar, och grillat kött, mums! Å så ser jag fram emot att ha en altan att gå ut på, vi har dock inte lyckats bestämma oss helt än hur vi vill ha det. Staket eller inte staket osv. å självklart längtar jag till sommaren, men kanske faktiskt ännu mer just nu till den där riktigt ordentliga våren. Det är så härligt nu när det är ljusare ute längre och när man kan gå ut utan täckbyxor på jobbet, men jag längtar till när man inte behöver klä på barnen massa lager kläder och när man kan gå ut utan jacka. Fast jag njuter redan och tiden går så fort så snart kommer allt sånt där härligt snart vara förbi. Kom på en till sak som jag verkligen längtar efter, att se real madrid spela igen, det var så länge sen och som det är nu vet man ju inte riktigt när nästa match är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0