Så var det slut...

Idag var det BigBrother-final, Simon vann. Vilket känns sådär, jag har ju tyckt om honom hela tiden och han känns verkligen som en ursnäll och lugn person och det är ju kul att en sån personlighet kan gå vinnande igenom en dokusåpa kan jag tycka men samtidigt så tyckte jag ännu mer om Martin och Peter. Och framförallt den sistnämnda tycker jag har varit lite roligare att titta på, han hittar på mer tokigheter och spexar lite mer utan att det går till överdrift. Men men, det var ju tre toppenkillar i finalen och alla kändes glada när de kom ut så det var ju kul :-) Tråkigt bara att det är slut, de här månaderna har gått så ofattbart fort och det kommer bli lite tomt nu hur larvigt det än låter. Får väl trösta mig med JCVD eftersom real inte spelar ngn match på ett bra tag...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag håller med dig...Peter borde ha vunnit och nu blir det tomt på senkvällarna :-)

2011-06-06 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0