Mysig grillkväll

Dagen har gått sjukt fort, skriver jag det ofta eller? Att den här dagen gick fort kan ju berott på att jag typ låg och sov halva dagen. Sen gjorde jag inte särskilt mycket nytta, tränade lite, pysslade lite, städade lite och tittade på en film. På kvällen kom mina härliga vänner och åt en god grillmiddag och så tittade vi på en ganska trevlig fotbollsmatch som Sverige vann enkelt. Det var kul att se men samtidigt ökade det min abstinens efter att få se real spela. Får väl kolla på spanien imorgon så jag iaf får se ramos och casillas :-)
Sedan satt vi och pratade en hel del, om livet och ödet och annat djupt... Nu sitter jag och slösurfar som vanligt och funderar på i stort sett samma fråga som igårnatt. Då blev det sängen, då var jag nog egentligen lite piggare än vad jag är nu men idag är jag mer sugen på att va uppe och se på film. Vi får se hur det blir.

Idag fyller min underbara storasyster år! 29, tänk det känns inte som om det var länge sen hon började i skolan och jag avundsjukt tittade på... Hon är iaf den bästa storasystern man kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0